Graficka uprava tiskovin (Re: Normy)

Tomas Kouba kouba at fzu.cz
Fri Apr 3 11:55:52 CEST 1998

On 2 Apr 1998 16:18:19 GMT, xcejka00 at fee.vutbr.cz (Cejka Rudolf)
wrote:
>Ted me napada: Nenasel by se treba nekdo, kdo by byl schopen zacit budovat
>databazi knih vhodnych pro uzivatele TeXu? Nebo uz neco podobneho existuje?
>Myslim, ze spoustu lidi by to potesilo (ja jsem prvni)...
Nejsem sice pravoverny a zaryty TeXista, obcas totiz sahnu po Wordu,
ale v kazdem pripade bych chtel, aby me produkty nejak vypadaly. Pokud
uz tato databaze neexistuje, rad se ujmu jejiho budovani a zpravovani.

Moje predstava je, ze by krome plne citace mela jeste obsahovat seznam
prodejcu knihy, cenu, kategorii (vice) a pripadne stupen pokrocilosti.
Pricemz kategorie  by byly asi tyto: TeX, Uprava dokumentu, PS
pokud by Vas napadlo cokoliv dalsiho.

Tomas Kouba