tetex, cestina, Lyx

Jindrich Sarson sarsonj at risc.upol.cz
Wed Apr 1 18:21:18 CEST 1998

On Wed, 1 Apr 1998, Cyril Fischer wrote:

> LyX mi hezky pise na obrazovku cesky (jen neprehazuje Y<->Z na ceske klavesnici,
> nevite proc?), ale do dvi ani PS se to nedostane.

Problem je v souboru klavesnice. Staci ho predelat, a to tak, ze na
misto, kde se znak vytvari z kombinaci vice znaku (akcentove
znamenko+znak atd) napises primo pismeno v ISO-2 norme. Kdyztak to sem
zitra poslu. Funguje i s KLyx (Lyx portovany do knihovny Qt a KDE desktop
evirnoment - o mnoho prijemnejsi prace, vic okenek najednou a tak).

Mej(te) se skwelle,
                 Jindrich Sarson

Internet: sarsonj at risc.upol.cz
FIDO:     2:423/49.12
WWW:      http://www.inf.upol.cz/~sarsonj

.....Vsechno co je opravdu krasne, roste pomalu.....