Cesky TeX pro Redhat 5.0

Marek Sikl xsikl at sgi.felk.cvut.cz
Thu Apr 23 17:52:25 CEST 1998

Vazeni TeXologove,
ja mam v tomto semestru zapsany predmet Publikacni system TeX. Jako
semestralni ulohu jsem mel vytvorit kompletni instalaci pocesteneho TeXu pro
linux Redhat 5.0. Podle navodu pana P. Olsaka jsem tak ucinil a vysledek me
prace je umisten na URL
ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix/RPMS/i386/cstex-7.0-1.i386.rpm .
Instalace obsahuje:
        texmflib        verze 7.2 (knihovny texu)
        texk            verze 7.0 (zdroje TeXu)
        kpathsea        verze 3.0
        web2c           verze 7.0
        xdvik           verze 20a
        dvipsk          verze 5.66a
        dvilkj          verze 2.6

        TeX ma zavedeny patch pro cestinu a je zde nainstalovan csplain s
csLaTeXem (28.10.1997). Soucasti jsou take ceske TeX i postsciptove fonty.

Inastalace zabere neco malo pres 20MB na disku.

Pokud by jste moji instalaci vyzkouseli, napiste mi prosim Vas nazor nebo
pripominky.

 Bc. Marek Sikl                         http://www.cgg.cvut.cz/~xsikl
                                        e-mail: xsikl at hwlab.felk.cvut.cz
                                        Czech Republic