PFM do TFM (staci i do AFM)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik at inet.cz
Tue Apr 21 03:10:00 CEST 1998

Preji prijemny den,

obdrzel jsem nejake CD s fonty (PFB+PFM) a bohuzel na nem nejsou ani
TFM ani AFM. Chtel jsem se proto zeptat, je-li mozne nejak TFM
(pripadne i AFM) k temto fontum vyrobit. (Spolecnost, ktera CD dodala
tvrdi, ze *.pfm mi k praci musi stacit. Je to pravda? Podle mne ne
:-()

Puvodne jsem predpokladal, ze vystacim s utilitkou pfm2afm, ktera je
na CTANu (font/utilities), ale ta do afm nedoplnuje tag B (pripadne N
a dalsi), tedy AFM na vystupu vypada nejak takto:

UnderlineThickness 65
StartCharMetrics 215
C  32 ; WX  280 ; N space ;
C  33 ; WX  333 ; N exclam ;
C  34 ; WX  335 ; N quotedbl ;

Pricemz afm2tfm si potom stezuje, ze je tam syntakticka chyba:

SnowWhite:/home/pavel/Tmp$ afm2tfm nazev_fontu.afm
B expected: ! syntax error
C  32 ; WX  280 ; N space ;
                           ^
SnowWhite:/home/pavel/Tmp$

Doufam, ze predsi jenom existuje nejaka moznost...
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik at inet.cz