LaTeX a hromadna korespondencia

Ing. Richard Balogh BALOGH at nov1.kar.elf.stuba.sk
Wed Apr 8 14:28:34 CEST 1998

Dobry den,

chcel by som sa opytat, ci niekto nevie, ako jednoducho vygenerovat
"hromadnu postu" pomocou LaTeXu. Moja predstava je taka, ze by som
mal "databazovy subor" s obsahom napr.

\meno{Milan Rakvicka} \adresa{Jablonova 3} \mesto{Praha}
\meno{Jozef Mrkvicka} \adresa{Ceresnova 27} \mesto{Bratislava}
atd.

a potom by som spustil preklad nejakeho LaTeXoveho "letter" suboru,
ktorym by sa vygenerovalo tolko dopisov kolko treba a pouzili by sa
informacie napriklad takto:

Vazeny pan \meno,
Viem, ze \mesto je pekne mesto, ale aj tak...

Ak ste nieco podobne robili, poradte mi prosim, ako na to.

Nasiel som na CTANe nieco ako dbf2tex, ale co s tym to neviem,
pretoze k tomu nie je ziaden navod.

Dakujem pekne
            Richard Balogh