Jak nesetridit index?

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Sep 29 16:52:19 CEST 1997

Bohumil Chalupa pise:

>moje otazka vypada mozna trochu zvlastne, vetsina lidi ma asi problem
>opacny.
>Pouzil jsem CSIndex od pana Wagnera z CSTeXu 1994,
>a nepodarilo se mi zjistit, je-li nejaka moznost
>trideni vypnout a mit v "rejstriku" nesetridene
>sloupce hesel s cisly stran.

Nechapu sice ucel takoveho pocinani, nicmene pokud chcete obejit
abecedni trideni, muzete vzit za zaklad soubor *.idx, ten upravit
a inputovat do hlavniho souboru. Pripadne byste mohl predefinovat
makro \indexentry, aby polozka seznamu vypadala tak, jak chcete.

Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938