Stinovany podklad textu

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Thu Sep 18 15:37:24 CEST 1997

> Date sent:      Wed, 17 Sep 1997 19:37:11 +0200
> Send reply to:  csTeX at cs.felk.cvut.cz
> From:           "Antonin Strejc" <STREJC at vc.cvut.cz>
> To:             csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject:        Re: Stinovany podklad textu

> Uvadim jedno reseni, k nemuz je zapotrebi specialni font a styl.
> Oboji (raster.mf a raster.sty) jsem vyvesil na:
> ftp://habr.vc.cvut.cz/pub/strejc/raster
>
> Font je navrzen pro hustotu danou celistvymi nasobky 300dpi.
> Pri jinem rozliseni dochazi k interferenci rastru.

Jen strucna poznamka aniz bych videl zmineny zdrojovy soubor: to se da
udelat nezavisle na resoluci tak, ze se rastrovaci krok jakoz i
odpovidajici rozmer boxu prepocte
(obvykle zaokrouhli na nejblizsi celou hodnotu) na celistvy nasobek
pixelu. (Kdysi jsem dela neco obdobneho.)

Pekne rastry preje
Karel Horak