podivne chovani \chapter

Petr Prikryl prikryl at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Sep 17 20:23:44 CEST 1997

arnost (arnost at uivt.cas.cz) wrote:
>Dobry den,
>dnes jsem narazil na jistou kuriozitu LaTeXu2e. Ve stylu book se
>sekvence:
>%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

>\chapter{Cykly}
>\label{cha:cykly}
>Text pomerne nezazivny, lec nekoliradkovy ...
>\begin{verbatim}
>priklad
>\end{verbatim}
>pokracujici nezazivny text ...

>zachova zcela jinak nez stejna, lec s odstavcem za labelem
> [...]

Vyzkousel jsem to s csTeX pod DOS a vysledek se mi jevi naprosto stejny.
Stejne se mi to chovalo jak pri pouziti package czech, tak bez nej.

Petr

--
Petr Prikryl (prikryl at dcse.fee.vutbr.cz)   http://www.fee.vutbr.cz/~prikryl/
TU of Brno, Dept. of Computer Sci. & Engineering;    tel. +420-(0)5-7275 218