Stinovany podklad textu

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Mon Sep 15 14:37:20 CEST 1997

On Mon, 15 Sep 1997, Jan Prikryl wrote:

> To stinovani by snad mohlo jit pouzitim sede barvy a stylu colors
> nebo jak se jmenuje - nemam ted po ruce Lamportovu knizku, v ni to
> je popsane presne.

Zahledl jsem nekde i styl, ktery umoznuje pouzivat moznosti PCL, a ten by
to take mohl umet. Takze pokud by Vam nevadila neprenositelnost -- nutnost
tisknout na laserovych tiskarnach HP a kompatibilnich, tak je to take
moznost (pokud to dany styl umi).

S pozdravem

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
CZ 182 08 Praha 8-Libeň, +420 2 6605/2364, telefax: +420 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, klíče PGP via ,,SEND PGP KEY`` v předmětu dopisu.