Postscriptove obrazky

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Sep 15 08:48:56 CEST 1997

> Dobry den,
>
> chcel by som sa opytat PS expertov na problem so zrkadlenim.
>
> Eps obrazky do textu vkladam standartnym sposobom. Text s obrazkami potom
>  zrkadlim zase
> standartne pomocou -1 1 scale. Problem je v tom, ze ked su obrazky vytvorene
> pomocou dvips zostanu tak ako boli a nebudu na rozdiel od textu zrkadlovo
> transformovane. Obrazky dostavam hotove a mozem ich maximalne len editovat.
> Zrejme treba z nich nieco vyhodit. Mozete poradit co?
>

> Dakujem za odpoved
>

> Anton Surda

Narazil jsem nedavno na tentyz problem. Na vine je zrejme prikaz
bop-hook. Ten se pouzije dvakrat - jednou v ramci celeho dokumentu a
podruhe v ramci obrazku, ktery je delan pomoci dvips. Takze obrazek se
vlastne preklopi dvakrat.
Pan Horak mi tehdy doporucil pouzit pro dvips soubor format.pro, jehoz
autorem je p. Sojka a ktery se pouzije jako header. Bohuzel jsem ten
soubor nenasel.
Nouzove jsem to tehdy vyresil tak, ze jsem do hotoveho postscriptu
(neotoceneho) napsal k prislusne strance pred bop prikaz pro
otoceni - 1 1 scale (plus nejaky posuv). To je velmi neelegantni a hrube,
ale bylo to ucinne.
Asi by to slo radeji napsat do obrazku, doslo by k trojimu preklopeni
a nebyla by nutna editace po kazdem dvips.
Zdravi
            Jaromir Kuben