WinEdt fonty

Filip Kadlec kadlecf at fzu.cz
Wed Sep 3 16:26:26 CEST 1997

>Dobry den,
>
>muozete mi poradit, ktory font treba naistalovat do Win95 (English
>version), aby som vo WinEdt mohol pisat narodnou abecedou? Popripade, co
>ine sa da urobit.
>Pre pisanie v editore sa totiz vyzaduju fonty konstantnej sirky (Fixed
>Pitch Fonts). Kde by sa dali taketo narodne fonty najst ?
>
>Vdaka za kazdu pomoc.
>

>Chalmo
Ve windows CE je napriklad systemovy font fixedsys s kodovanim CP 1250. Je
ve \windows\fonts\vgasys.fon, ale ma atributy h a s, takze pod win95 ho
muzete videt jedine v dosovskem okne (dir /ahs). Pokud byste ho chtel
prekopirovat do angl. verze Win95, je potreba zmenit nejenom nazev souboru,
ale i jeho interni jmeno. Protoze jsem to uz delal, posilam Vam ho na Vasi
adresu jako attachment.
        Zdravi
	  Filip Kadlec
	  Institute of Physics, Czech Academy of Sciences
	  Na Slovance 2, 180 40 Praha 8, Czech Republic
	  Tel: (+420 2) 6605 2144 Fax: (+420 2) 821 227