POSTER styl

Zdenek Kozisek kozisek at fzu.cz
Thu Sep 25 14:15:09 CEST 1997

Vazeni (La)TeXperti!

Nedavno jsem presel z DOSu na Red Hat Linux 4.2. Nainstaloval jsem si
poster styl. Vse funguje normalne, tj. latex, xdvi atp., ale pri tisku se
mi od druhe stranky prekryvaji na levem okraji pismena. Nevite nekdo,
cim by to mohlo byt zpusobeno?

Pro tisk z dvi souboru pouzivam nasledujici prikaz:
dvilj4 -l -s26 filename
lpr filename.lj
Parametr -s26 nastavuje A4 format, -l - landscape. Zkousel jsem to pres
dvips a postscriptovy soubor vypada normalne (pres ghostscript). Tisk ovsem
neprobehl uspesne, nic se nevytisklo. Zkusil jsem na takto vytisteny soubor
prikaz
gs -sDEVICE=laserjet -r600x600 -sPAPERSIZE=a4 -sOutputFile=gs.out $1.ps
lpr gs.out
a k prekryvani pismen od druhe stranky nedochazi.

Pouzivam tiskarnu HP 5MP.

Dekuji za kazdou radu.

Zdenek Kozisek
Fyzikalni ustav AVCR