Stinovany podlkad textu II.

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Sep 15 15:29:09 CEST 1997

On 15 Sep 97 at 15:02, Martin )lachta wrote:

> Pokud se tyka reseni problemu, myslel jsem spise pouziti nejakeho
> prikazu \special{}, napr. jako v demo.tex v dviwin. Zde uvedeny
> priklad mi ale v LaTeXu nefunguje (je psan pro Plain). Dale si
> nejsem jist, zda by tato varianta sla pouzit v tabulce, napr.:

> \begin{tabular}{...}
> \Shade{text & text & ...}\\
> \end{tabular}
>
> Lze to nejak jednoduse realizovat?

Na CTANU najdete odpovidajici styly SHADOW.STY, SHAPEPAR.STY a mozna
i neco novejsiho.

Zdravi
           Josef Krob | jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |  Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |  TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |  Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |  Ze zivota katedry, syllaby, ...