Unixove nastroje na spravu BibTeXovske databaze

Jan Prikryl prikryl at cg.tuwien.ac.at
Thu Sep 11 17:29:13 CEST 1997

Dobry den,

nevedel by nekdo z pritomnych, jestli existuje nejaky dalsi nastroj,
s jehoz pomoci bych na Unixu mohl udrzovat svou BibTeXovskou databazi,
krome nasledujicich:

	emacs & BibTeX mod
	bibfrm
	bibview

Na CTANu jsem hledal, z toho, co nabizi, je pouzitelne pouze bibview,
a to mi coruje a mrvi data. Bibview je skvele, bohuzel pod Sunovske
OpenView. Takze mne zachranuje Emacs, ale ten neni zas tak hi-fi ...

Budu si to opravdu muset napst sam?

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria