Jeste jednou DVIPS ...

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Wed Sep 3 17:19:50 CEST 1997

Dobry den,

     diky za vsechny rady ohledne parametru `resolution' v DVIPS. Jeste
bych se chtel zeptat na toto: v manualu je uveden parametr e <num> pro
nastaveni maximalniho driftu znaku. Implicitni nastaveni pro 600dpi
zarizeni je podle komentare e 6. Je rozumne s tim nejak laborovat nebo
radeji ponechat implicitni nastaveni?

     Dale, dosud jsem pouzival stary dvips v. 5.495 a preinstaloval jsem
jej na v. 5.74. Kdyz pouzivam outline CM fonty, je ps soubor vygenerovany
novou verzi o hodne mensi. Po prohlidce ps soubor jsem dospel k nazoru, ze
nova verze uklada do hlavicek outline popisy jen tech znaku, ktere
skutecne potrebuje a ne vsech jako u verze stare. Je to tak nebo se mylim?
Kazdopadne je tato vlastnost velmi prijemna.

     Mejte se krasne,

                                             ---sh

  Dept. of Physics * Faculty of Philosophy and Science * Silesian
  University * Bezrucovo nam. 13 * 746 01  Opava * Czech Republic
  mailto://hle10uf@fpf.slu.cz * phone|fax +420-653-684234|-216948