Jeden *.eps v dokumentu vicekrat

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Fri Oct 31 15:04:46 CET 1997

"Michal Kvasnicka wrote:"
: Dobry den!
: Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:
: > On Thu, 23 Oct 1997, Michal Kvasnicka wrote:
: > > Mam nasledujici problem. Vkladam nejaky obrazek (*.eps) na kazdou
: > > stranu asi tak 12krat, dokument ma 20 stran. Prestoze se jedna
: > > o jeden a tentyz *.eps, kombinace epsf.tex a dvips ho do vysledneho
: > > postscriptu vlozi asi tak 240krat, takze vznikaji obludne velke
: > > soubory.
: > >
: > > Jak se da TeX/dvips donutit, aby obrazek zavedli do slovniku a pak
: > > ho pouzivaly, aby byl v *.ps soboru obsazen jen jednou a na ostatnich
: > > mistech se na nej jen odkazovali?
Je to popsano  v ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/info/epslatex.ps
kap. 9.1 (str. 31-32)
: > >
: > Take jsem o tom uvazoval, ale nepodarilo se mi to odladit a nemel jsem cas
: > nad tim premyslet. Idea je nasledujici:
: >
: > 1. Sahnout editorem do EPS s obrazkem a pripsat tam definice tak, aby to
: > PS interpret vlozil do slovniku.
: >
: > 2. Vytvorit EPS, ktery bude mit stejny BoundingBox (aby to epsf.sty nebo
: > jiny spravne vkladal) a v nem bude pouze prepnuti slovniku, zavolani PS
: > makra se skutecnym obrazkem a odstraneni slovniku.
: >
: > 3. V dokumentu vkladat jako obrazek nove vytvoreny EPS, ten puvodni se
: > musi zavest jako header bud v dvips parametrem -h nebo lze v dokumentu
: > pouzit odpovidajici \special.
: >
: > Pokud se Vam to podari, mohl byste o tom treba napsat clanek do
: > Zpravodaje.

Nebylo by spatne casti z vyse zmineneho dokumentu prelozit
a formulovat je bud do CSTUG FAQ ci jako samostatny clanek do Zpravodaje
(v cisle 4 je jeste plno volneho mista!)

Zdravim

Petr.Sojka at cstug.cz