Prevod PDF -> PS

Jiri Zelinka zelinka at hunter.math.muni.cz
Thu Oct 30 10:18:12 CET 1997

Preji hezky den.

> mozna jsem uplny ..., ale nedari se mi kloudne vytisknout nejake
> dokumenty z PDF-1.2 tak, abych nemusel mit na papire 1 stranku na 1
> liste A4, ale abych to mohl zmensit a usporadat 2x2xA5 na 1xA4 (t.j.
> z obou stran) a pote sesit jako sesitek.
>
> Stejny problem mam pri prevodu pres GhostScript, 5.03 navic neumi
> PDF-1.2 ale jenom PDF-1.1.
>
> Nevite nekdo o nejakem zpusobu prevodu?

Pokud neni problem prevest dokumenty do PS v puvodni velikosti (tj. na A4),
pak bych navrhoval nasledne pouzit program PStoPS, ktery se najde na
CTAN v adresari support/psutils nebo zkompilovana verze pro DOS v adresari
systems/msdos/4alltex/diskp1.
Syntaxe pro spousteni z prikazove radky je na prvni pohled trosku
koplikovana, nicmene na zmenseni dvou A4 na A5 a jejich umisteni na lezato
vedle sebe je v dokumentaci uveden priklad.

Jiri Zelinka