CSTEX pod W95

Josef Tkadlec tkadlec at math.feld.cvut.cz
Fri Oct 24 17:09:08 CEST 1997

> Vazeni,
>
> mam nasledujici problem: potrebuji pod anglickymi W95
> provozovat CSTEX96 v DOSovskem okne, nejlepe v kodovani
> Kamenickych. Potize jsou s cestinou - editace se odehrava v ASCII
> editoru, ktery sam o sobe cestinu neumi. Pokousel jsem se situaci
> resit pomoci DOSovskych ovladacu obrazovky (DISPLAY.SYS)
> a klavesnice tak, jak mi to funguje pod DOSem a Win32, ale tvrde
> jsem narazil. V zasade lze rici, ze ovladace byly zavedeny, nicmene
> bez jakehokoliv efektu.
>
> Dekuji za jakoukoliv radu.
>                                                           Libor Dvorak

V CSTeXu je fontcs.dpi i s navodem instalace (fontcs.doc, zasah do
config.sys a do autoexec.bat) na zobrazovani v Kamenickych (ovsem jen
v cele obrazovce) a ovladac klavesnice kbd.com.

Osobne bych spise doporucoval freeware czech.exe (autor:
jjezek at hermes.zcu.cz) - rezidentni program, ktery resi oboje zaroven.
Nemusite delat zasahy do autoexec.bat a config.sys a mate moznost
pouzivat i dalsi kodovani (cp1250, cp852, ISO 8859-2). Program muzete
najit i na
  ftp://math.feld.cvut.cz/pub/tkadlec/soft/czech320.zip

Josef Tkadlec