Cesty k virtualnim fontum

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Oct 17 09:48:03 CEST 1997

> Dobry den,
>
> Mam virtualni font *.vf, ktery jsem naposledy pouzival uz davno. Nyni jsem
> zjistil, ze v v nove instalaci texu jej ignotuji jak prohlizece (kdo vi,
> jestli ne i sam TeX), tak DVIPS. Mam v nenm jeden znak: specialni
> rozdelovaci znamenko a to se proste neukaze. Ostatni pismena, ktera nejsou
> virtualizovana se ukazuji.
>
> Ve dvips jsem se snazil nastavit promenou
> V .;C:\EMTEX\VF

V config.ps mam

V $(TEXVFONTS)$,

kde je definovano set TEXFVONTS=d:\emtex\texfonts\vf!!

> ale bez uspechu, do dvidrv optoions jsem zase zkousel pridat
>
>           +virt:c:\emtex\vf\@f.vf
> ale dvipm mi tvrdi, ze takovy soubor ani adresar neexistuje.

Pro dvipm mam nastaveno

/pf={$dvidrvfonts:{lj\dpi at Rr\},.\,$texvfonts:,$emtexdir:doc\dvi\obr at Rr\}@f{.pk,.vf,.pxl}

a vse funguje. Misto +font-files je mozne take nastavit +virtual-font, tj./pv,
ale pak je jine poadi hledani (viz dokumentace k dvidrv).

Zdravi
            Jaromir Kuben