Oramovani stranky

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Mon Oct 6 12:43:11 CEST 1997

> Date:          Mon, 6 Oct 1997 11:22:09 +0200
> To:            cstex at cs.felk.cvut.cz
> From:          "Tomas Kouba" <xkouba at cs.felk.cvut.cz>
> Subject:       Oramovani stranky

> Potreboval bych v LaTeXu oramovat stranku (navic je tam zkoseny roh a
> kolecka, znacky pro orez) kvuli kartam do kartoteky. Udelal jsem to pres
> prostredi picture s nulovymi rozmery, ale to funguje jen na jednu stranku,
> nikoliv automaticky.
> Poradte prosim.

Zkuste fancy*.sty
(Krome nejruznejsich boxu, ovalu, sedych i bilych i oramovani cele
strany)

Josef Krob

           Josef Krob | jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |  Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |  TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |  Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |  Ze zivota katedry, syllaby, ...