tabulka s promenl. vyskou radku

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Fri Oct 3 13:22:13 CEST 1997

> Date sent:      Thu, 2 Oct 1997 14:51:58 +0200
> Send reply to:  csTeX at cs.felk.cvut.cz
> To:             cstex at cs.felk.cvut.cz
> From:           sevec at skunk.sh.cvut.cz
> Subject:        Re: tabulka s promenl. vyskou radku

> A co kdyz mam v tabulce matematiku,
> ruzne vyrazy, zlomky a tak?
>                                       s.

Navrhuji misto \offinterlineskip pouzivat radeji
\everycr{\noalign{\nointerlineskip}}. Pak nemusite vracet
\normalbaselines ve viceradkovych polozkach.
Dale lze analogicky vkladat radek ktery bude misto vrule obsahovat
"\vrulefill",  ktery zadefinujete analogicky a \hrulefill. Tak lze
dosahnout i toho, ze kolem vodorovnych car budete mit pruzny prostor
se svislymmi carami a vsechny tabulky vam pak vyjdou na stejnou vysku.

Mnoh zdaru preje
Karel Horak