Problem s cestinou

Jan Pechanec jpec5389 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Wed Oct 29 16:09:18 CET 1997

Dobry den,
potreboval bych poradit - nainstaloval jsem si CSTeX (nevim presne, ktera
verze, ale urcite 95 a novejsi, jestli nejake jsou) a po prekladu a
prohlednuti textu v LaTeXu mi na obrazovce beze stopy zmizely
ceske znaky - ani misto sebe nenechaly mezeru - napr. ve zdrojaku jsem mel
"slozitost" a View mi ukazal "sloitost". Zjistil jsem jen jednu zajimavou
vec - kdyz si prelozim a prohlednu soubor adjust.tex, cestina je v
poradku. Nemam poneti, cim by to mohlo byt, diky za pripadnou radu.

						Jan Pechanec