CSTEX pod W95

Mgr. Libor Dvorak dvorak at ugn.cas.cz
Fri Oct 24 15:57:22 CEST 1997

Vazeni,

mam nasledujici problem: potrebuji pod anglickymi W95
provozovat CSTEX96 v DOSovskem okne, nejlepe v kodovani
Kamenickych. Potize jsou s cestinou - editace se odehrava v ASCII
editoru, ktery sam o sobe cestinu neumi. Pokousel jsem se situaci
resit pomoci DOSovskych ovladacu obrazovky (DISPLAY.SYS)
a klavesnice tak, jak mi to funguje pod DOSem a Win32, ale tvrde
jsem narazil. V zasade lze rici, ze ovladace byly zavedeny, nicmene
bez jakehokoliv efektu.

Dekuji za jakoukoliv radu.
                                                          Libor Dvorak