parchanti

Sezemsky Petr sezemsky at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Oct 22 18:50:37 CEST 1997

Please help.

Jak se daji nejak elegantne odstranit parchanti (sirotci a vdovy)?
V mem pripade se v textu objevila vdova. \nopagebreak nefungovalo
vubec a \samepage to vyresilo tak, ze cely odstavec z predchozi
stranky presunulo na dalsi (na tu, kde se vdova vyskytla). Pricemz
by stacilo, aby presunul jeden radek, kdyz uz se mu nepodari vmacknout
vdovu na predchozi stranku.

Jako attachment toho dopisu posilam umele vytvoreny dokument (.tex a
.dvi), ve kterem jsem vytvoril na zacatky druhe strany vdovu a na konci
treti strany sirotek. Pokud byste mi poslal zpet upraveny .tex, byl bych
velmi rad.

Jde mi jen o elegantni reseni; nejake vkladani mezer natvrdo, nebo
zkracovani textu bych zvladl taky.

Dekuji.
Petr Sezemsky

sezemsky at dcse.fee.vutbr.cz