[?] latex -> rtf a cestina

Josef Feit jfeit at dior.ics.muni.cz
Wed Oct 15 11:09:25 CEST 1997

Dobry den,

ma nekdo nejake zkusenosti s konversi Latex oveho
souboru do formatu rtf?

Zkousel jsem latex2rtf   (CTAN). Je to trochu
stare (zadny LaTeX2e), nicmene jaksi to funguje
(muj text je dost jednoduchy)

Problem je s cestinou. Dokument je v il2 (linux),
tiskarna asi bude chtit pouzit MS WORD.

Zkkonvertovany soubor vsak MSW natahne se spatnym
kodovanim cestiny.

Zkousel jsem napred dokumento konvertovat to 1250
atd: tex -> tex1250 ->rtf
	  tex -> rtf -> 1250rtf

ale marne. Rozumim tomu tak, ze language je v rtf
primo definovany a konverse nepomohou.

Srovnanim rtf s nejakym Wordem generovanym rtf
ukazuje na jinak definovane language
(latex2rtf: 1024, Word.rtf 1033)

ale to neni vsechno, jsou tam ty definice vickrat
a jeste k tomu charstets ... nevim co s tim.

Ma nekdo fungujici latex->rtf konvertor? Existuje?
Zkusil nekdo upravit stavajici pro cestinu a prekompilovat?
MA nekdo predstavu, co je treba v rtf zmenit a jake
jsou vhodne hodnoty pro language atd?

Dekuji

jfeit at ics.muni.cz