CSTEX pod W95

Mgr. Libor Dvorak dvorak at ugn.cas.cz
Wed Oct 29 16:46:50 CET 1997

> Date:          Fri, 24 Oct 1997 17:09:08 +0200
> From:          tkadlec at math.feld.cvut.cz (Josef Tkadlec)
> To:            csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject:       Re: CSTEX pod W95

> V CSTeXu je fontcs.dpi i s navodem instalace (fontcs.doc, zasah do
> config.sys a do autoexec.bat) na zobrazovani v Kamenickych (ovsem
> jen v cele obrazovce) a ovladac klavesnice kbd.com.

Ano, jeden problem byl beh v okne - v celoobrazovkovem modu mi zacalo
fungovat zobrazeni ceskych znaku. Druhy problem byl ale v klavesnici - nova
klavesnice s tlacitky pro W95 - nefungovalo prepinani pomoci kombinaci
LCtrl LShift RCtrl RShift.

> Osobne bych spise doporucoval freeware czech.exe (autor:
> jjezek at hermes.zcu.cz) - rezidentni program, ktery resi oboje
> zaroven. Nemusite delat zasahy do autoexec.bat a config.sys a mate
> moznost pouzivat i dalsi kodovani (cp1250, cp852, ISO 8859-2).
> Program muzete najit i na
>   ftp://math.feld.cvut.cz/pub/tkadlec/soft/czech320.zip

Dekuji za tip, uz mi to fuguje (mimo jine diky prepinani pomoci
kombinace Ctrl+Shift+F??) a zda se, ze spolehlive.

> Josef Tkadlec

                                              L. Dvorak