archiv CSTUG v Brne

Honza Pazdziora adelton at fi.muni.cz
Wed Nov 19 16:38:00 CET 1997

kohutek at IMRNOV.felk.cvut.cz (KOHUTEK IVAN) writes:

> Zdravim,

Zajimave, server Vam mel take vypsat, v cem je problem, totiz ze
(s nejvetsi pravdepodobnosti nemate reverzni zaznam v DNS).

> Mozem potvrdit, trva to uz minimalne od augusta tohto
> roku. Neviem sa tam ako anonymous dostat nielen
> pomocou Internet Explorera 3.02 (lebo server
> vracia 'extended information'), ale ani pomocou ftp
> programu CuteFTP.
>
> Presne tak sa prejavovali problemy aj na inych servroch,
> na ktorych zakazali logovanie z anonymnych pocitacov.
>
> Podla mojho nazoru CSTUG nema co tajit a malo by
> to byt pristupne aj pre anonyma z anonymneho pocitaca.

Nejde o to, jestli CsTUG neco taji nebo ne, jde o to, ze my jako
spravci fakultniho ftp serveru (ftp.fi.muni.cz) jsme se rozhodli
z mnoha duvodu neregistrovane IP adresy odmitat.