Zacinam

Leo Galambos colombo at mail.kolej.mff.cuni.cz
Wed Nov 19 10:31:51 CET 1997

On Wed, 19 Nov 1997 07:49:21 +0200, Jiri Osoba wrote:

>tex386 -i -8 -cpclatin2.tcp -mt20000 csplain.ini

Tak tohle krasne proslo-tj. ta vyroba csplain.fmt (vyrobil jsem to pres
tex386 do btexfmts a pres htex386 do htexfmts). Jenze to chovani z bodu
2 zustalo.
Navic jsem zkousel dat na zacatek muj.tex '\csaccents'. Serval me zase
jak malyho kluka:(, jelikoz tohle makro (?) nezna.

Mam tuhle davku jako csplain.cmd:
set FMT=csPLAIN
set TEXINPUT=.;%EMTEXDIR%\texinput!
set OPT=/mt17000
tex386 %1 %2 %3 %4 %5 %6
--
a config.sys obsahuje:
set emtexdir=e:\usr\emTex

>Tamtez.

Jestli je myslen \emtex\doc\csplain\csplain.doc, tak to neni dokument
po jakem touzim...

Tak jsem prosel \emtex\mnu, \doc jsem ojel maestrem a stejne jsem nic
nenasel. Presne ted jsem v pozici, kdy jako laik netusim, ktera bije.
Mozna by to pomohlo autorum teto me svizelne situace vyuzit.

Zatim par postrehu pro ne:
1. davky jsou do sebe zaklinene, nastavuji si vzajemne sys promenne,
takze se to neda prakticky cist, kdyz uz neni nejaky prehledny doc a
chci se pres to dostat bez instalatoru
2. instalace nema prehledne a jasne popsano co se ma pri ni dit
3. clovek z os/2 nikdy nepusti dos instalator, protoze by mu to mohlo
neprijemne poskodit systemove soubory, navic nektere instalatory se
nechovaji moc slusne. to je zejmena problem a) pokud instalator neznam
b) neni k nemu popis, ze je os/2 aware
4. cela ta instalace vypada, ze to chce mit v centru nejaky ten
dodavany menu system. to je absolutne neprijatelne v ne-dos prostredi.
a nejaka dokumentace nepravi opak, coz je o duvod vic instalator
nespoustet
5. pokud ta dokumentace nekde existuje, tak je mimoradne sikovne
zastrcena. protoze mam ale cas, tak jsem to ojel full-text indexatorem
a tak dotazy kladu ponekud sofistikovane, a i tak zadna solidni
odpoved.
6. Neslo by buildovat baliky, ktere by mely hotove vse pro nejakou
znamou kodovou stranku a to by se jen rozbalilo? Ja mel treba problemy
s csplain.fmt, a rozhodne druhy blazen co to zkousi 4hodiny v tahu to
nemusi vydrzet...
7. vim, ze chyba je ve me, jenze jeste nevim proc...:)

Dik za veskerou pomoc

Leo

Motto:
Windows 95:
  32 bit extensions and a graphical shell for a 16 bit patch to an
  8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor,
  written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.