LaTeX a obrazky?

Pavel Pinkas pinkasp at chera11.che.wisc.edu
Sun Nov 16 02:44:56 CET 1997

 | Spustim-li ghostview, otevre se okno s textem
 | "Error: /invalidfont in findfont... bla, bla, bla"

Presne to si myslim i ja. Zkuste pouzit nejaky font, ktery neni prilis
exoticky. Xfig konkretne nabizi moznost pouziti LaTeXovych fontu, zkuste
to tudy. Jak doplnit chybejici fonty vam neporadim.

Co se Xfigu jeste tyce, dejte si pozor na pouziti textu v obrazku.
Ja jsem uspel pouze s fonty Courier, vsechny ostatni fonty se na papire
objevily v jinych pozicich, nez jsem je puvodne v Xfigu umistil.
(Mohlo se zmenit v novejsich verzich Xfigu).

					      Pavel Pinkas

|				 Pavel Pinkas                                 |
|   UWPREL, University of Wisconsin, 1415 Engineering Dr., Madison WI 53705   |
|		  Phone: (608) 265 3776  Fax: (608) 262-0832                  |
|		     E-mail: pinkasp at chera11.che.wisc.edu                     |