Nastaveni TexMex

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Wed Nov 12 17:43:07 CET 1997

> Neni. Ve Windows Resource Kitu je programek pro nastavovani systemovych
> promennych, bohuzel sem zapomel jmeno.

Je to WINSET.EXE  :-)
v adresari  ..\ADMIN\APPTOOLS\

           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...