Rejstrik v LaTeXu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Nov 12 11:28:13 CET 1997

> Vytvoril jsem rejstrik do souboru .IDX, ale po jeho zpracovani jsem obdrzel
> nehezky vytisk. Nevite, zda existuje nejaky styl na tisk rejstriku? Nejlepe
> tisk do dvou sloupcu s velkym pocatecnim pismenem sekce. Nasel jsem
> dokument IDX.TeX, ale to bylo jsete horsi. Musi se zadat CSINDEXu stylovy
> soubor?

Asi jde o nedorozumeni. Soubor .idx je treba zpacovat programem index
(v emtexu je to mkidx32 nebo pro ceske potreby csindex). Dostanete soubor
.ind, v nemz je vysledek uzavren v okoli theindex a to je dvousloupcove.
Vysledek se nacte prikazem \input nebo, pokud pouzijete styl makeidx,
prikazem \printindex.

Pokud chcete ovlivnit podobu rejsriku, dela se to stylovymi soubory pri
vytvareni .ind souboru. To je popsano v souboru manpages.dvi, ktery je
soucasti instalace programu index. Take je to tusim popsano v LaTeX
Companion.
Napr. kdyz date nasledujici radky do souboru treba inic.ist, umistite
ho tak, aby ho index nasel, a zavolate treba csindex -s inic.ist jmeno,
dosanete asi to, o cem mluvite.

%inic.ist

headings_flag 1
heading_prefix "{\\bfseries "