Jak testovat v LaTeXu cislo stranky

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Nov 10 16:15:36 CET 1997

Zdenek Wagner pise:

>\pageref je velmi slozite makro, takze takovou jednoduchou podmo\inkou to
>nejde. (Je to slozita TeXnicka otazka, takze zjistite, ze nedojde ke
>spravne expanzi na neco, co by slo testovat nejakym \if'em.)

Zase az tak moc TeXnicky slozite to neni:

%--------------------
\def\nastrane#1{\label{tmp}
    \edef\pgx{\pageref{xxx}}
    \edef\pg{\pageref{tmp}}
    \ifx\pgx\pg na této straně\else na straně \pageref{xxx}\fi}

Blabla Bla bla, ktery se nachazi \nastrane{xxx}

Pozn.: samozrejme to chodi spravne az po druhem pruchodu.

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938