Prostedi table v LaTeXu

BALDA MIROSLAV MBALDA at hera.zcu.cz
Mon Nov 10 09:19:42 CET 1997

>     Pri psani textu jsem mezi odstavce vlozil tabulku v prostedi table. Po
> zpracovani vsak byla tabulka vzdy na zacatku stranky, i kdyz pred ni byly
> odstavce i nova kapitola.

Existuje jeste jedna moznost, totiz style "here.sty", ktery doplnuje
standardni sestavu pozicnich parametru htbp o parametr H, ktery
zajisti tvrde umisteni tabulky prave na pozici, kde je tabulka
v textu umistena (pokud se tam vejde).

At se Vam to povede

M. Balda
* Prof.Ing. Miroslav BALDA, DrSc. | E-mail: mbalda at hera.zcu.cz
* Institute of Thermomechanics    | Phone : ++42019 7221178
* Academy of Sciences             | Fax   : ++42019 7220787
* Veleslavinova 11                |
* 301 14  Plzen                   | Home  : ++42019 227153
* Czech Republic                  |