Tisk velkeho formatu papiru (A3) na papiry A4

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Thu Nov 6 14:29:06 CET 1997

> Dobry den,
>   je mozne pomoci ovladacu emTeXu vytisknout stranu A3 (nebo i vetsi
> format) na dve A4 (jako dlazdice) tak, aby se tyto daly slepit
> dohromady? Uvazoval jsem ze bych v TeXu vyrabel postery.

Nezkousel jsem to, ale melo by to jit vhodnym nastavenim parametru
posunu tiskove strany (/al,/at). Jina moznost je pouzit dvips s
prislusnym configem, ktery dokonce pro ten specialni ucel  existuje.

Mnoho uspechu preje
Karel Horak