Tisk velkeho formatu papiru (A3) na papiry A4

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Nov 6 05:57:09 CET 1997

> Dobry den,
>   je mozne pomoci ovladacu emTeXu vytisknout stranu A3 (nebo i vetsi
> format) na dve A4 (jako dlazdice) tak, aby se tyto daly slepit
> dohromady? Uvazoval jsem ze bych v TeXu vyrabel postery.

ja som bez problemov vytlacil poster 100x150cm. Posuval som postupne
cx-19cm, cx-38cm, cx-57..........

a potom aj cy

cy-28cm,  cy-28cm cx-19cm,  cy-28cm cx-38cm.........
cy-56cm,  cy-56cm cx-19cm,  cy-56cm cx-38cm.........
..
..
..
..

Toto plati pre dokument stojato. Nalezato to treba prehodit. Centimetre treba
nastavit podla tlaciarne, lebo kazda tlaci roznu sirku na A4.

Na toto sa da napisat (ked to clovek potrebuje casto) kratky programecek,
ktory by to robil automaticky. Stacilo by potom zadat: tlac 120x150 a on by
tych 25 (alebo kolko) papierov vytlacil sam.

Zdravi
                     Ladislav Bitto
                     geoflabi at savba.sk