Jeste rustina

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Nov 5 10:15:55 CET 1997

> Dobry den,
>
>     pred nekolika dny zde byla diskuse o rustine. Momentalne na nasi
> fakulte pusobi dlouhodobe profesor z Ruska, ktery se nyni seznamil s TeXem
> a LaTeXem a projevil zajem o ruske verze. Zatim jsem rustinu potreboval
> jenom pro kratke citace, kde jsem vystacil s \font\azbuka=wncyr10 atd.
> Nevite nekdo, kde bych mohl ziskat kompletni rusky balik (vygenerovani
> formatu, editor s podporou rustiny --- to asi jde s CSED, ne?, atd.),
> nejlepe pro LaTeX (je jedno jestli 2e nebo 2.09).

Ja mam "polokompletny" balik. Vygenerovany format (2.09 pre tex.exe pod
DOS-om), zakladne fonty (13 suborov *.fli pre laserjet), samozrejme TFM
subory, rusky ovladac klavesnice, mam vlastny editor, ktory podporuje aj
rustinu (je ulozeny v Brne), prekodovaci program. Este som to nerobil, ale
odhadujem, ze zabalene to moze byt tak okolo 4-5 MB (bez editora, ten uz je
v Brne na ftp).

Ak mate zaujem, napiste mi kde a ako tam mam ftp-nut. Potom to zabalim a
poslem.

Zdravi
             Ladislav Bitto
             geoflabi at savba.sk