bibliography

BALDA MIROSLAV MBALDA at hera.zcu.cz
Wed Nov 19 17:57:22 CET 1997

Dobry den,

jako novy clen CSTUGu jsem si stahnul novou verzi csTeXu z felk.
Po instalaci big-verze, ktera probehla v poradku, jsem bez problemu
prekladal jednoduche dokumenty. Pri pokusu prelozit clanek se
seznamem referenci se vsak objevila chyba pri prekladu zacatku
prostredi - \begin{thebibliography} po jiz prelozenem povelu
\bibliographystyle{plain}. Tentyz clanek se vsak preklada
(pochopitelne s jinym uvodem) starou verzi LaTeXu 2.09, kterou
pouzivam jiz vice jak dva roky, bez jakychkoliv problemu. Po odstupu
nekolika dnu jsem celou instalaci smazal a provedl celou instalaci
znovu. Bohuzel s uplne stejnym vysledkem. Mel nekdo take takove
problemy?

Zatim tedy vyhody LaTeXu2e nemohu vyuzivat a pracuji i nadale se
starou chodici versi LaTeXu 2.09. Nevite, v cem je zakopany pes?

Dekuji za jakoukoliv radu.
* Prof.Ing. Miroslav BALDA, DrSc. | E-mail: mbalda at hera.zcu.cz
* Institute of Thermomechanics    | Phone : ++42019 7221178
* Academy of Sciences             | Fax   : ++42019 7220787
* Veleslavinova 11                |
* 301 14  Plzen                   | Home  : ++42019 227153
* Czech Republic                  |