PDFTeX a cestina

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Fri Nov 14 09:17:38 CET 1997

Zdravim

nainstaloval jsem si PDFTeX 0.11 z baliku MikTeX1.09. Avsak neustale
mi odmita pouzivat ceske fonty (CSR chapu, nebot nemam DCR.pfb) z
pocesteni PostScriptovych fontu (cspsfonts) - napr. PHVR8Z.

1. krici cosi o vadnem checksumu v phvr8z.vf

2. krici cosi o spatnych delkach znaku v phvr8z.vf

Koukal jsem do phvr8z.tfm, phvr8z.vf, rphvr.tfm a vsude ty checksumy
sedi.

Ten samy VF a TFM pouziva i dviPS a ten nic takoveho nehlasi.

Nakonec to sice vysadi, ale akcenty jsou "uletnute".

Predpokladam, ze to vse souvisi se vsim, t.j. provedu-li jeden jediny
krok (dopsani cehosi kamsi), tak se vse vyjasni.

Chtel bych se zeptat:

1. Mel jste nekdo take takove problemy ?

2. Jak jste je vyresil?

Dekuji moc.

Jiri Osoba.

Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Strelecka 7, CZ  466 01 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862             mailto:osoba at vyvoj.jablotron.cz