Jeste rustina

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Tue Nov 4 11:34:03 CET 1997

Dobry den,

    pred nekolika dny zde byla diskuse o rustine. Momentalne na nasi
fakulte pusobi dlouhodobe profesor z Ruska, ktery se nyni seznamil s TeXem
a LaTeXem a projevil zajem o ruske verze. Zatim jsem rustinu potreboval
jenom pro kratke citace, kde jsem vystacil s \font\azbuka=wncyr10 atd.
Nevite nekdo, kde bych mohl ziskat kompletni rusky balik (vygenerovani
formatu, editor s podporou rustiny --- to asi jde s CSED, ne?, atd.),
nejlepe pro LaTeX (je jedno jestli 2e nebo 2.09).

    Pan profesor je sice 'native speaker', jak psal pan Kubecek, ale v
TeXu a v pocitacich vubec se (zatim :-) moc nevyzna.

    Diky za kazdy tip,
                                          ---sh