Jak vycentrovat tabulku

Michal Prochazka xprocham at klamm.sh.cvut.cz
Fri May 16 17:08:09 CEST 1997

On Wed, 14 May 1997, Hans GINZEL wrote:

> Ja si nemohu pomoci, ale nasledujici tabulka mi vyleze hezky
> vycentrovana.
>
> \centerline{\vbox{%
> 	\halign{\tt\string#\hfil &\quad\hfil $#$\hfil \cr
> 		\alpha &\alpha \cr
> 		\beta  &\beta  \cr
> 	}}}
> \end
>
> Ve stejne knizce se take doporucuje uzavreni mezi
> $$\vbox{\halign{...}}$$. To navic vynecha vhodne misto pred i za
> tabulkou.
>
>                                            Hans GIZNEL

Dekuji za radu, vyse uvedena tabulka se skutecne vycentruje, ale
tahle moje tabulka nikoliv. Delam neco spatne?
Diky za odpoved

\centerline{
\vbox{\offinterlineskip%
\halign{\strut\quad\hfil #\hfil\quad & \hfil #\hfil\quad &
\hfil #\hfil\quad
&\hfil #\hfil\quad&\hfil #\hfil\quad\cr
\noalign{Tabulka 1 Tabulka jednofaktorov analzy rozptylu}
\noalign{\medskip}
\noalign{\hrule}
Pramen& Sumy&Stupn&Hlavn&$F_0$\cr
mnlivosti & kvadrt & volnosti & tverce &\cr
\noalign{\hrule}
\noalign{\vskip 3mm}
Mezi rovnmi & $S_A$ & $I-1$ & $s_A^2$ & $F_0={\displaystyle
s_A^2\over\displaystyle s_E^2}$\cr
Chyba (uvnit & $S_E$ & $N-I$ & $s_E^2$ &\cr
rovn faktoru)\cr
Celkov & $S_T$ & $N-1$\cr
\noalign{\vskip 1mm}
\noalign{\hrule}