dlouhe sipky

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Wed May 14 12:02:45 CEST 1997

> Dobry den!
>
> 	Nevite nekdo nahodou, jak v LaTeXu natahovat sipky \rightarrow,
> \longrightarrow, \Rightarrow, \Longrightarrow a pod. Potrebuji totiz vysazet
> sipku a nad ni napsat nejaky text o vice znacich. Ten tu sipku vetsinou
> pretahne a vysledek pak vypada celkem nevzhledne. Takze mi jde o to, aby se
> ta sipka natahovala v zavislosti na delce textu umistenem nad ni.

Nevim jak v LaTeXu, protoze jej nepouzivam, ale v plainu existuji
\leftarrowfill a  \rightarrowfill (TeXbook str. 357). Zkuste,
pripadne nastudujte (predpokladam ze dr. Olsak v TeXbooku naruby
(http://math.feld.cvut.cz/olsak/tbn) o tom bude mit zminku).

Jiri Osoba.
Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Janackova 6, CZ  466 06 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862             mailto:osoba at vyvoj.jablotron.cz