Vkladani zdrojaku

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue May 13 08:55:34 CEST 1997

> Zdravim vsechny
>
>   Mel bych dotaz, zda se nekdo z vas nezabyval vkladanim zdrojaku
> pomoci prikazu \include nebo nejak podobne. Tj. aby se pouze v TeXu
> zadalo o ktery soubor se jedna a TeX sam zajistil vysazeni programku
> do prislusneho prostredi (idealni by bylo \tt a verbatim).
>
>                Dekuji za pochopeni
>                           Zdravi MedVed

>                                                          Ludvik Cermak
>                  MedVed                        lcermak at students.zcu.cz
>                                            http://home.zcu.cz/~lcermak

tak asi pred troma rokmi som musel tlacit vacsie mnozstvo dat a to tak, aby som
setril s papierom. Niektore subory bolo treba tlacit v troch stlpcoch, ale
nasli sa aj take kde bolo vhodne osem stlpcov. Vyrobil som si teda programecek,
ktory mi vygeneruje prislusny subor a potom ho pomocou TeX-u vytlacim (\input).
Odvtedy si "listingy" tlacim s tymto sposobom.

V pripade zaujmu mozem poslat aj so zdrojovym kodom.

Zdravi
                       Ladislav Bitto
                       Geofyzikalny ustav SAV
                       842 28 Bratislava            e-mail: geoflabi at savba.sk