dvi --> gif89

Petr Kucera pkucera at bart.math.muni.cz
Mon May 12 11:17:22 CEST 1997

> Dobry den.
>
> Chtel bych se zeptat, zda-li mate nekdo zkusenosti s prevodem dvicka do
> transparentniho gifu (za ucelem jejho zverejneni na Internetu).

	Mel bych jeden takovy "krkolomny" napad.
	1. krok: Prevest si dvi do ps
	2. krok: Prevest ps do libovolneho formatu, ktery zvlada konverzni
program (pod LINUXem ci UNIXem to muze byt XV, pod DO$em by to snad mohl byt
program SEA).

		Petr Kucera

> Jake rozleseni pouzivate? Zkousel jsem 180dpi. Vysledek je dobry, ale
> asi prilis velky. Pri 150 dpi jsou uz ale vsechny tahy pismen
> jednobodove. Je vhodne pouzit zmensovani prohlizedly a vyrabet tak
> cernoseda pismenka?
> Jake programy pro konverzi muzete doporucit?
>
>                          Hans GINZEL

                  * cele jmeno: Petr Kucera                 *
                  * telefon   : 05/44 23 13 53              *
                  * E-mail    : pkucera at math.muni.cz        *
                  * Vek       : Kazdym rokem se meni        *