ins TEX

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri May 9 12:47:47 CEST 1997

At 10:23 9.5.1997 +0200, you wrote:
>1. Kolega ma poziadal, aby som mu nainstaloval TEX na velmi stary
>   pocitac (asi 8 rokov stary zo Slusovic - ma spolu iba 1024KB pamate).
>   TEX som nainstaloval bez problemov, problemy nastali pri prekladani
>   zdrojoveho textu - napr. uz zdrojovy text z AMS-TEXu nie je schopny
>   prelozit - hlasi problemy s pamatou). Da sa vobec TEX nainstalovat
>   na takyto stary crep?

Urcite ano. Ja jsem az do lonskeho roku provozoval CsTeX (distribuce 93/94)
na klasickem AT klonu, t.j. procesor 286, 1M RAM, 40M HD. Pouzival jsem
CsPlain a CsLatex (2.09), s ostatnimi formaty zkusenost nemam. Vse fungovalo
bez problemu a byl jsem schopen preTeXovat i rozsahle dokumenty, jako test
jsem napr. zkousel TeXbook. Hlavnim problemem byl neustaly boj o misto na
disku, to ale patri k veci.

>   Za kazdu radu vopred dakujem.               R.Blasko

Radu nemam, s Vasimi problemy jsem se nesetkal, ale alespon povzbuzeni.

                                                                Lubos Kloc