DVI-OUT

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Wed May 7 19:18:54 CEST 1997

Jiri Osoba pise:
: arnost pise:
>... to je smer CS->CM. Me by spis zajimal smer opacny - ovladace my
: > >pri hledani CM fontu (jejichz bitmapy nechci mit) by navirtualizoval
: > >CS fonty (ktere mam) bez jakychkoliv remapovacich tabulek.
: > >
: > >Jiri Osoba
: > vyrobu bych si prestavoval nejak takhle:
: > pak mv cmr10.pl cmr10.vpl
: > vptovf cmr10.vpl
:
: Ale jo, to mi je jasny, uz jsem vyprodukoval spoustu VF jak pres VPL,
: tak primo VF. Ale nechce se mi to vsechno delat rucne ... doufal
: jsem, ze to je jiz udelano :-)
-- lze to automatizovat davkou
-- lze to udelat take v texu davkou pomoci maker fontinst

Dale bych upozornil na to, ze si musite take dat pozor, abyste
nove vytvoreny cmr10.tfm nesiril
(resp. zabranil jeho vystavovani), nebot by to bylo
v rozporu s pranimi DEK.

Zdravim
Petr Sojka
P.S. Primlouvam se za to, aby se pri odpovedich kopirovaly jen podstatne casti
dopisu, na ktery odpovidate.