emTeX, MikTeX a jine

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Wed May 7 10:10:25 CEST 1997

> Zacal se mi vyskytovat jeden problem: dlouha jmena souboru pod
> MSWindows95.
>
> Az do teto doby jsem s uspechem pouzival emTeXovsky tex386.exe s
> extenderem rsx nebo rsxwin, avsak tato konfigurace neumoznuje pouziti
> dlouhych jmen souboru ve Win95.
>
> Otazka 1: Nevite nekdo, jak donutit tex386.exe aby akceptoval dlouha
> jmena souboru ve Win95 (predpokladam, ze vnitrni mechanismus mu
> funguje, protoze pod OS/2 to umi).

Pripadnym zajemcum o dlouha jmena v emTeXu pod Win95 mohu sdelit
vysledek sveho patrani: rsx51 a rsxwin31 umoznuji pouziti dlouhych
jmen po Win95 - viz dokumentaci. Mam to oboji odskouseno a funguje to
bez problemu. Potvrdil mi to i autor RSX a RSXWINu - Rainer
Schnitker. Vse je na CTAN/systems/msdos/dpmigcc.

Dale jsem kontaktoval autora MikTeXu s prosbou o implementaci
jakychsi kodovacich tabulek, ale jste se mi neozval. Jakmile budu
znat nejake stanovisko, urcite dam vedet.

Jiri Osoba.

Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Janackova 6, CZ  466 06 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862             mailto:osoba at vyvoj.jablotron.cz