Barva z ghostscriptu na HP DJ870

Petr Skoda skoda at pleione.asu.cas.cz
Mon May 5 19:12:35 CEST 1997

On Fri, 2 May 1997, Jan Prikryl wrote:

> No, soubory vyrobene pro ruzne typy papiru se lisi mimo jine o tohle:

> a pro nastaveni s kalibrovanymi a nekalibrovanymi bravami v ovladaci
> se to lisi taky - ten diff je pomerne dlouhym nechci ho sem
> posilat.
Diky za vyzkum., muzes mi to poslat na soukromou adresu ?

Ani v jednom pripade ale nejde nastesti o zmenu dat pixmapy,
> vzdycky se meni jenom nejake parametry v preambuli.

TO jsem predpokladal, snad se to podari nasit i na Ghostscript.

Tiskne jeste nekdo jiny barevne ?

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   4752055            *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda at sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda at mbox.cesnet.cz     *