Uvozovky v latexu a \subsection

Michal Prochazka xprocham at klamm.sh.cvut.cz
Mon May 26 18:58:28 CEST 1997

Dobry den,
v latexu 2.09 pouzivam styl report. V beznem textu mi makro \uv{}
funguje. Kdyz jsem pouziji \subsection{Neco
\uv{neco}}, latex vypise slozite chybove hlaseni. Pise o undefined control
sequence a o improper use of ignorspaces. Kdyz to vsechno prezvyka a
opravi vzniklou chybu, na vystupu jsou v nadpise pozadovane uvozovky. Jen
ta sprska chyboveho hlaseni je neprijemna. Jedna se chybu (vlastnost)
pocestovani report.sty nebo czech.sty? Problem bych mohl obejit pomoci
apostrofu o kterych se tady vede debata.

					Michal Prochazka