Foiltex nebo seminar (+czech)? (Re: Foiltex a \usepackage{czech} ?)

Petr Prikryl prikryl at dcse.fee.vutbr.cz
Wed May 21 15:28:51 CEST 1997

V puvodnim prispevku jsem se ptal na problem s kombinaci
foiltex a baliku czech. Protoze stale nemam jasno v tom, co budu
pouzivat na vyrobu prusvitek, chtel bych se ostatnich zeptat
na zkusenosti. Pozaduji samozrejme praci s ceskym textem
a strukturovani dokumentu (trida dokumentu slides, ve ktere
musim vyrabet nadpisy jako tucne a vysokym pismem napsane
veci mi nevyhovuje). Prvni reakci mam od Petra Sojky.

Petr Sojka (sojka at daeron.fi.muni.cz) wrote:
>"Petr Prikryl wrote:"
>: Jake pouzivate tridy dokumentu pro vytvareni slajdu (zkusenosti)?
>Mam ty nejlepsi zkusenosti s balikem seminar
>od Timothy van Zadta, autora pstricks.

Muzete nekdo porovnat vyhody a nevyhody foiltex a seminar v ceskem
prostredi?

Diky za informace,

Petr

--
Petr Prikryl (prikryl at dcse.fee.vutbr.cz)   http://www.fee.vutbr.cz/~prikryl/
TU of Brno, Dept. of Computer Sci. & Engineering;    tel. +420-(0)5-7275 218