Star LC20: problem s dvidot

Jozef Hitzinger hitzinge at sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Mon May 5 09:17:06 CEST 1997

On Fri, 2 May 1997, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> Ja jsem kdysi davno tiskl na LC10 a zadne problemy jsem nemel. Upozornuji
> vsak, ze ruzne tiskarny, zejmena jehlickove, tisknou posunute. V emtexu je
> soubor adjust.dvi (snad si jmeno pamatuji dobre), ktery si musite
> vytisknout. Jsou tam znacky a informace, jak daleko maji byt od kraje
> papiru. To si odmerite a pak podle navodu v tomto dvi-souboru nastavite
> parametry v konfiguracnim souboru tiskarny. Pak uz to vzdy bude tisknout
> dobre.

Prepacte, to nie je ten problem. Adjust je vyknonany podla navodu a
umiestnenie je ok. To co mizne, su cele pismenka. Jednoducho prva veta
ma vyzerat:                          ,v
               "Ahoj medved' ako sa mas"
a vytlaci sa:                        ,
               "Ahoj medve   ako sa ma "

Alebo tiez velkym pismom malo prist na stranku 'A1106/7', a z tlaciarne
nevyslo z tychto pismen nic, pokracoval dalsimi riadkami v polke strany.

Dufal som, ze sa s tym uz niekto stretol. Kazdopadne vdaka.

- jozzo